sponsored content

Carola Wijkamp-Hermsen: 
‘Een jaar om trots op te zijn’



2021 was weer een bewogen jaar, maar voor rechtsbijstandverzekeraar ARAG ook een jaar om trots op te zijn. De verzekeraar is vooral trots op haar medewerkers! Zij laten zien hoe belangrijk persoonlijk contact en empathisch vermogen is. En uit de alsmaar stijgende klanttevredenheidscijfers van ARAG blijkt dat klanten dit erg waarderen.

LEES VERDER 

Gespecialiseerde juristen en advocaten bewijzen dagelijks wat we beloven

Al sinds 1962 werkt ARAG vanuit de overtuiging dat iedereen toegang moet hebben tot het recht, ook als iemand geen advocaat kan betalen. Vandaag de dag zijn de juridisch probleemoplossers nog net zo gedreven om mensen echt te helpen. Persoonlijk contact staat hierbij voorop. Met juristen die op inhoud vragen kunnen beantwoorden en ook een luisterend oor bieden. Zij helpen om uw juridisch probleem op te lossen (bekijk de video).

 

Hoge klanttevredenheid

Carola Wijkamp-Hermsen is sinds maart 2019 directeur Commercie, Marketing & Verzekeringen bij ARAG. Zij ziet de gedrevenheid van de juristen terug in de beoordelingen van klanten: “Al in ons Service Center worden klanten te woord gestaan door juristen die écht willen helpen. Dit eerstelijns telefonisch juridisch advies wordt door onze klanten beoordeeld met maar liefst een 8,7. Zelfs bellers die niet de juiste dekking hebben, maar wel op weg geholpen worden door onze juristen, geven bijna een acht. De klanttevredenheid voor de behandeling van een zaak is al jaren zeer hoog en stijgt nog steeds. In 2021 krijgen wij hiervoor een 8,4. Dat zijn hele mooie cijfers!”

 

Het recht voor iedereen toegankelijk

“Als je ons vergelijkt met andere verzekeraars valt op dat wij iedereen helpen en voor alle mensen opkomen. Iedereen moet toegang hebben tot het recht. Daarom helpen we consumenten, ondernemers en adviseurs zo ver mogelijk op weg om zaken zelf recht te zetten. Met informatie, tools en digitale services, zoals de RechtChecks Werk & Inkomen, Consumentenkoop, Wonen & Verbouwen en de Vouchercheck. We maken mensen wijzer in het recht. Delen snel en waar nodig al onze kennis en bieden altijd het beste juridisch advies. Komt een klant er niet uit? Dan staan we klaar om alles over te nemen en word je bij ons geholpen door de beste juristen en advocaten. Natuurlijk zijn we ook continu bezig om de dienstverlening te verbeteren. Dat doen wij onder andere op basis van feedback van de klant. Zo blijven we relevant voor uw klanten. Nu en in de toekomst.” 

 

Tweede plaats meest klantgerichte bedrijf in Verzekeringen

De hoge klanttevredenheid blijkt niet alleen uit eigen onderzoeken van ARAG. Ook op basis van onafhankelijk onderzoek blijkt dat ze op de goede weg is om de beste juridisch probleemoplosser van Nederland te worden. In opdracht van Management Team heeft de Universiteit van Amsterdam onderzoek gedaan naar de 1.000 beste dienstverleners van Nederland (Uitgave MT1.000, 9 december 2021). ARAG eindigde op de tweede plaats in de categorie ‘meest klantgerichte bedrijf van Nederland in de sector Verzekeringen'.

 

Carola: “Dat is natuurlijk een fantastisch resultaat! Wij zijn gedreven om mensen écht te helpen. We doen het niet voor onszelf, maar voor iets dat groter is: gelijke kansen voor iedereen. Dat maakt onze rechtshulp   niet alleen bijzonder, maar ook beter. Maar we realiseren ons natuurlijk maar al te goed dat uw vertrouwen in ons, het toevertrouwen van uw klanten aan ons, het succes van onze organisatie bepaalt. Wij zien die hoge klanttevredenheidscijfers en die tweede plek dan ook als het succes van iedereen die bij ons werkt én met ons samenwerkt. Samen maken we het recht toegankelijk en betaalbaar voor iedereen. Daar zijn we echt trots op.”

2022: een jaar vol uitdagingen

Ook komend jaar wordt weer een uitdagend jaar voor de rechtsbijstandverzekeraar. Een jaar waarin ARAG onder andere nieuwe producten en een nieuw intermediairportaal lanceert! Wilt u op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen en van praktijkcases en hulp die ARAG uw klanten biedt? Op de website vindt u alle belangrijke informatie. U kunt zich daar ook inschrijven voor hun maandelijkse nieuwsbrief.  

 

Bedankt voor het vertrouwen!

Carola: “Namens heel ARAG bedank ik u voor uw vertrouwen in onze organisatie en in onze juridisch probleemoplossers. Wij nemen deze positieve spirit mee naar 2022 en bouwen ook dan graag weer samen met u aan een nog betere invulling van de beste juridische dienstverlening. Graag spreek ik u ook weer persoonlijk in 2022!”

 

Dit artikel is gesponsord door ARAG.

AMdag


ARAG

15/18
Loading ...