Advertentie

Ardenta_314

Hoe kunnen we adviseurs helpen om klanten met een Ardanta uitvaartverzekering nog persoonlijker en sneller te helpen? Deze vraag stelde Ardanta aan verschillende adviseurs


Ardenta logo

Lees verder  

Gerard van Zuilekom, manager Verkoop en Marketing: “In onderzoeken vroegen we adviseurs wat hun wensen zijn rond het helpen van hun klanten met een uitvaartverzekering. Het resultaat is een vernieuwde digitale service op ons Extranet. Alle belangrijke klantinformatie is hier te vinden op het moment dat het de adviseur uitkomt en ook wijzigingen kunnen snel worden doorgevoerd. Omdat Ardanta onderdeel is van a.s.r. kunnen zij op a.s.r. Cockpit dezelfde klantinformatie en functies vinden als op het Extranet van Ardanta. Zo krijgen zij op twee eenvoudige manieren toegang tot hun klantgegevens. Naast onze vernieuwde digitale service, hebben we ook praktische tools ontwikkeld om bijvoorbeeld de zorgplicht in te vullen. In dit artikel vertellen we hierover meer.”

Ardenta_318
Ardenta_319

Voordelen van de vernieuwde digitale service, ons Extranet  

Geen tijd om te lezen wat de voordelen zijn? Bekijk de korte video.

  • Track & trace: altijd de status van wijzigingen, aanvragen en uitkeringen volledig inzien.
  • Meerdere wijzigingen in één keer doorvoeren is nu mogelijk.
  • Realtime het waarde-overzicht van een klant downloaden voor een actuele status.
  • Informatie die Ardanta naar klanten stuurt, is altijd terug te lezen door adviseurs. 
  • Inloggen met digitaal paspoort of e-herkenning? Dat kan met a.s.r. Cockpit. Alle functies van het Ardanta Extranet zijn hier ook beschikbaar.
  • Alle klantinformatie is digitaal beschikbaar, waardoor post naar adviseurs niet meer nodig is. 
Ardenta_316

Praktische tools om klanten een bewuste keuze te laten maken

Om klanten een bewuste keuze te laten maken over een uitvaartverzekering, moeten ze inzicht hebben in hun eigen wensen en hun financiële situatie. Om adviseurs hierbij te helpen zijn praktische tools ontwikkeld.

  • Zorgplichttool
    Maak eenvoudig een selectie op uw klantenbestand en schrijf in een paar simpele stappen doelgericht klanten aan. 

  • Zorgplicht mailing
    Klanten aanschrijven met een persoonlijk voorstel op basis van de gemiddelde uitvaartkosten in de regio waar de klant woont? We verzorgen de mailing tegen beperkte kosten. Uit ervaring weten we dat klanten deze mailing erg waarderen. 

  • Inventarisatietool
    Deze tool inventariseert de uitvaartkosten en maakt klanten bewust van de keuzes en uitvaartkosten die daarbij horen. De tool kan in de huisstijl van de adviseur op de eigen website van de adviseur worden geplaatst.

  • Productvergelijking uitvaartverzekeringen
    Bekijk of download op ons Extranet eenvoudig een overzichtelijke vergelijking tussen de belangrijkste aanbieders van uitvaartverzekeringen. Wist u bijvoorbeeld dat Ardanta geen en bloc-clausule heeft? 
Bent u adviseur en wilt u meer weten over onze nieuwe digitale mogelijkheden of tools?

Laat hier uw gegevens achter.  John Doeser of Martijn Krom, accountmanagers van Ardanta, nemen dan contact met u op.  

 

Op onze site voor adviseurs vindt u de contactgegevens van ons Team Intermediair. 

Ardenta_317

Onderzoek 

Ardanta

4/12
Loading ...