sponsored content 

Vision papers am:innosurance

Vision papers_32

Je klant in 2020…

… regelt 85% van zijn zaken zonder menselijke tussenkomst. De klant is beter geïnformeerd en kritischer dan ooit. Wil je weten hoe je klanten wint en behoudt dankzij personalisatie en interactieve dialoog via alle touchpoints?

Lees hier meer


Vision papers_33

Innoveren vanuit de basis

Hoe haal je meer rendement met slimmere fraudebestrijding? Hou het simpel en innoveer vanuit de basis! Leissner & Van der Molen ziet dat veel verzekeraars worstelen om dit in de praktijk te brengen. Dat is zonde want slimmer innoveren is goud waard. Maak daarom een plan en werk in kleine stappen toe naar een nog betere beheersing van jouw schadelast.

Lees hier meer


Vision papers_34

Geen plek voor Big Brother in de Smart City

Het is goed toeven in Smart Cities. Allerlei slimme systemen maken het leven van de bewoner gemakkelijk. Maar al die technologie heeft ook een keerzijde, want sensoren en camera’s houden je er ook constant in de gaten. Is er nog wat over van je privacy in de Smart City van de toekomst?

Lees hier meer


Vision papers_35

Smart Home biedt kansen voor verzekeraars

De Smart Home komt eraan en is er om te blijven. Wat is de impact op de branche? Consumenten verwachten slimme waardeproposities van hun verzekeraar. De partij die in staat is zich juist te positioneren lijkt af te stevenen op een dominante positie. 

Lees hier meer


Vision papers

8/13
Loading ...